visum voor Ghana

  • Susan

    Hallo,

    Ik ben een werk/reisvakantie naar Ghana aan het plannen en nu is mijn vraag hoelang je een visum voor Ghana kunt krijgen. Kun je een visum voor langer dan een half jaar krijgen?

    Ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven.

    Susan

  • Linda

    Hallo Susan,

    Volgens mij kun je een visum krijgen tot drie maanden. Misschien is dat anders als je gaat werken, maar ik ga als student en kreeg een visum voor drie maanden. Ik heb wel gehoord dat je het daar gemakkelijk kunt verlengen, ik wil ook langer blijven. Je zou ook eens op de pagina van de Ghanese ambassade kunnen kijken. Groetjes,

    Linda.

  • arthur

    Volgens mij lukt het niet om een visum voor langer dan een half jaar te krijgen. Helaas. Ik heb wel een oplossing voor je. Voordat je visum verloopt kun je naar buurland Burkina Faso gaan. Vanuit Accra ben je, als je hard doorreist, in twee dagen in de hoofdstad Ouagadougou (hele fijne plaats). Je kunt daar bij de Ghanese opnieuw een visum aanvragen, die je een dag later kunt ophalen. Veel plezier in Ghana!

    groet arthur

  • arthur

    beste susan,

    Volgens mij lukt het niet om een visum voor langer dan een half jaar te krijgen. Helaas. Ik heb wel een oplossing voor je. Voordat je visum verloopt kun je naar buurland Burkina Faso gaan. Vanuit Accra ben je, als je hard doorreist, in twee dagen in de hoofdstad Ouagadougou (hele fijne plaats). Je kunt daar bij de Ghanese opnieuw een visum aanvragen, die je een dag later kunt ophalen. Veel plezier in Ghana!

    groet arthurSusan schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik ben een werk/reisvakantie naar Ghana aan het plannen en nu

    > is mijn vraag hoelang je een visum voor Ghana kunt krijgen. Kun

    > je een visum voor langer dan een half jaar krijgen?

    > Ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven.

    > Susan

  • sam

    ja, dat is mogelijk,je hebt een Ghanese burger nodig.

    Susan schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik ben een werk/reisvakantie naar Ghana aan het plannen en nu

    > is mijn vraag hoelang je een visum voor Ghana kunt krijgen. Kun

    > je een visum voor langer dan een half jaar krijgen?

    > Ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven.

    > Susan