auto huren

  • Anita

    In de zomervakantie gaan we met ons gezin naar ghana. we hebben dan 3 weken lang een auto nodig in de maand juli. heeft iemand voor ons en tip?

  • Verena

    Ik zou voor jullie een goede auto ( Taxi ) kunnen regelen met een goede en

    eerlijke chauffeur voor een heel schappelijjke prijs welke je dan de gehele dag

    tot je beschikking hebt en kan gaan en staan naar waar je maar wilt .

    Voor dit bedrag kan je geen auto huren of incidenteel steeds een Taxi nemen en je hoeft zelf niet te rijden .

    Ik lees wel of ik dit voor je moet regelen of dat je contact met mij wilt hebben .

  • Verena

    Anita ,

    Ben je niet geinteresseerd ?

    Ik heb er zelf geen enkel belang bij en wil alleen maar iets regelen voor je waar je

    om vraagt .

    Het transport voor je is goed en zo goedkoop mogelijk , jij bent goed geholpen en

    een goede chauffeur is verzekerd van enig inkomen voor 3 weken en hoeft niet te

    vechten om een ritje te krijgen .

    Verena

  • J & P

    Goede chauffeur, is heel fijn.

    Paar weken geleden waren wij ook in ghana, bij een goede chauffeur vroegen wij altijd naar zijn tel. nr. voor een ritje in de toekomst.

    Of wij lieten hem wachten.

    Je bent dan altijd verzekerd, zeker met kinderen, voor transport.

    J & P.

  • Verena

    Ja natuurlijk slimme jongen behalve als hij een rit of ritje heeft .

    Of zet hij dan zijn passagiers voor jou uit de auto ?

  • Robert

    Hoi Anita,

    Ga naar ghanavakantie.nl en zij kunnen goed helpen met een auto te huren.

    Gr Robert

  • Verena

    Beste Robert en J & P ( en Anita )

    Anita vraagt om het huren van een auto , dus transport , en ik geef haar de mogelijkheid om een goede Taxi met een goede chauffeur de 3 weken tot haar beschikking te hebben voor een redelijke spotprijs.

    En waar je zeker geen Auto voor kan huren en ook niet steeds een Taxi hoeft te zoeken want hij staat dan altijd bij je en goedkoper dan steeds een Taxi nemen .

    Ik denk dat het de bedoeling is om bij een advies ook het geldelijke in het oog te houden en het is wel makkelijk om haar te verwijzen naar het huren van een auto wwar ik de adressen ook van heb en wat goed geld kost , ik weet daar vraagt ze ook naar maar zij weet niet van de mogelijkheid die ik haar nu geef en verder heb ik er geen belang bij .

    Dit is wat ik er nog aan wil toevoegen en wacht nu op respons van Anita .

    Verena

  • J & P

    Wat slimme jongen …..

    Zo ga je niet met elkaar om.

    Als je meerdere telefoonnummers tot je beschikking hebt, is er altijd wel een bij die geen passagiers in zijn auto heeft.

  • Verena

    J & P ,

    En geen rit of ritje dan gaan ze staan te wachten bij jou op de hoek ?

    Uiteraard zitten ze dan net aan de andere kant van Accra .

    En dan nog , dat slimme jongen is niet bedoeld om je aan te vallen hoor .

    Groetjes Verena

  • J & P

    Ja ze staan zeker te wachten, niet om de hoek naar voor de deur.

    Zonodig geven we ze wat te drinken en eten.

    Voor wat hoor wat, natuurlijk betaal je ze voor het wachten, maar veiligheid / betrouwbaar wil ook wat.

    J & P