postpakket

  • ikke

    Beste,

    Ik heb op 27 november documenten met de pakketpost verstuurd naar het noorden van Ghana. Het is via de gewone post verstuurd. Het is echter nog niet in Ghana aangekomen. Ik ben gewend dat het meestal binnen een maand ontvangen is, maar het is nu 6 weken onderweg. Misschien met kerst te maken of heeft iemand andere ervaringen of ook pas iets opgestuurd? Ik hoor het graag.

  • Dirk van Antwerpen

    Ik weet enkel dat Tema de hele maand december zwaar overbelast is geweest, met grote achterstanden tot gevolg.

  • ikke

    oké bedankt voor je reactie. Erg fijn.

    Mogelijk hebben er meer mensen ervaringen. Ik hoor het graag.

  • ikke

    Voor diegenen die het fijn vinden om te weten. Het postpakket is aangekomen. Het heeft er ruim 2 maanden over gedaan. Toch fijn dat het terecht is.

  • sasha

    bezorgd postnl eigenlijk alleen naar postbusadressen in Ghana of ook naar het daadwerkelijke adres?

  • marcelvr

    TNT zegt dat brieven/ pakketten 7 a 14 dagen in Ghana zijn maar dat is niet zo. het kan wel 30 dagen of meer zijn voor dat brieven/ pakketten in Ghana aan komen maar soms komen brieven / pakketten helemaal niet in Ghana. en uitzoeken waar het is gebleven kost ook veel tijd voor TNT. Ik verstuurde altijd via DHL het is wel duurder ( z'n 85 euro ) maar wel saver en met 3 dagen ligt het poststuk bij DHL in Accra , Kumasi , Tema , Tamale. Je kan zelf uw poststuk volgen waar het is en je kan zien wie hem ophaald.