business onderzoek in Ghana

  • Ton van Marion

    Hoi,

    Ik wil graag in contact komen met iemand die vertrouwd is met

    Ghane, om mij te helpen om een business op te starten.

    groet,

    Ton

  • paul

    Ik kan een nerderlander in Ghana , heeft interesse in business, dus misschien hebben jullie een Match

  • Lisa

    Hoi Ton,

    Ik ben ook net begonnen met een zaak in Ghana, misschien kunnen we elkaar helpen.

  • Hilda Wardenier

    Hallo

    Ik heb een Ghanese man en zou graag met mijn zoontje daar een tijd naar toe willen. Aangezien hij geen vast werk heeft, zou het handig zijn als we iets kunnen starten zodat ik ook kan werken. Zit te denken aan het starten van een guesthouse… Heeft iemand tips? Zou ik dan een investeerder nodig hebben of zou ik zelf iets kunnen beginnen en hoe?

    groeten Hilda

  • Bee

    hi Hilda..heb begrepen dat je een guesthouse in Ghana wil beginnen…I heb zelf een half klaar villa , geschikt voor je bedoelingen…Ik wil het verkopen…Ik kan fotos naar je te sturen via deze mail als je nog interesse heb kofibb@rocketmail.com.

  • leno

    Dag allemaal, heb een kringloopbedrijfje in Leiden, door veel aanbod wil ik graag exporteren. Heeft iemand een contact voor mij om in Ghana iets op te zetten.Mvrgr Leno

  • paul

    Hallo Leno,

    Ook interesse naar Gambia/Senegal te exporteren ? vrgr Paul

  • Hilda Wardenier

    Hallo Leno,

    Mijn partner woont in Accra en wil je vast helpen.

    Mvr H. Wardenier

  • pantel

    hallo,

    ik heb een goed business idee, dit idee word momenteel uitgevoerd in benin.

    ik zou in kontakt willen komen met iemand die de mogelijkheid heeft om uit te zoeken of dit ook in Ghana mogelijk is.

    in dit stadium kost het allen tijd.

    met vriendelijke groet,

    pantel wielhouwer

  • Lin

    @ Pantel

    Wil je me een PB sturen?