houten meubels kopen

  • sasha

    weet iemand een leuk adresje in Accra waar ik voor een goede prijs mooie houten meubels kan kopen, zoals bedmeubel, houten kledingkast, houten tafeltje, houten eettafel, houten stoelen etc. Ik vraag me ook af hoeveel de meubelen zouden moeten kosten want ik wil niet graag belazerd worden door de mensen

  • marcelvr

    spintex road voorbij Accra shopping mall … Als ze er nog zijn want ze moesten daar weg of ze er nog zijn durf in niet te zeggen . en ook ergens bij 37 road . en dichtbij de ashaiman markt . of je gaat naar één van de grote warenhuizen speciaal voor meubels die zijn er zat van.

  • Aplaku Guesthouse

    Ze zitten er nog, bij Spintex Road. Maar het zijn er wel veel minder dan in het verleden. Maar nog steeds kun je op basis van foto's die ze hebben, je meubels uitzoeken die ze dan voor je maken. Je betaalt een voorschot en spreekt af, wanneer je de meubels kunt ophalen. Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.

    Prijzen? Hangt ervan af wat je nodig hebt. Ik heb pas stoelen met kussens gekocht voor 70 Ghcedis per stuk.

    Er is ook een plek in Cantonements, maar daar zijn de timmerlui veel duurder en agressiever.

    Weet iemand waar die timmerlui van Spintex Road naar toe zijn verhuisd?

  • marcelvr

    Ik heb ook zeer goede ervaring in de meubelmakers bij spintex road . Ik heb daar een bank 3 zits + 2 stoelen van 1 stis + een tafel en een kast gekocht en ik was 600 GHC kwijt.

    @ Aplaku helaas weet ik niet waar de timmerlui van spintex naar toe verhuisd zijn .

  • Aplaku Guesthouse

    Ik weet waar de meeste timmerlui tegenwoordig zitten. Vanaf 37 naar The Lands Commission en daar rechtsaf richting Cantonnements. Het stikt ervan.

  • marcelvr

    yes bedankt Aplaku (tu), Ik kwam er niet op ( in mijn eerste bericht ) waar precies de meubelmakers van 37 zaten.

    bij deze Sasha weet u nu een aantal plekken waar u houten meubels kan kopen en laten maken.

    groet, Marcelvr

  • Sasha

    Perfect, daar kan ik wat mee, bedankt allemaal voor de info en tips!!