ziekenhuiskosten

  • de herckenrode rudolf

    hoeveel bedragen de ziekenhuis kosten en moeten deze betaald worden op voorhand of by verlaten

  • de herckenrode rudolf

    ik heb een vriendin die opgenomen was in het ziekenhuis en achteraf trug moet gaan voor een gecompiceerde breuk van linker arm en been..dezez kosten bedragen 1500 euro zegt ze ..deze moeten wel betaald worden voor de aanvang van de verzorging

  • marcelvr

    Ik heb in 2010 een gebroken neus gehad en ik ben eerst naar een kleine ziekenhuis gegaan ( voor eerste hulp ) en daarna moest ik naar een grote ziekenhuis in Tema voor behandeling en 2 foto's gelukkig hoefde ik niet onder het mes. en later voor 3 keer een controle beurten in Accra ( 37 ziekenhuis ). je betaald pas als je het ziekenhuis verlaat. als je langer dan 1 dag moet blijven mag je na die tijd betalen, je kan ook overleggen dat je per dag betaald. maar sommige ziekenhuizen moet je per dag betalen. medicijn kosten moet je gelijk betalen.

    Ik was voor alles 350 GHC kwijt dat is in euro ongeveer 175 ,- onder alles benoem ik .. behandeling, 3 foto's, medicijnen, heen en weer rijden met de taxi( reis kosten )

    1500 euro vind ik te veel … heeft ze dat wel goed begrepen.?

  • Aplaku Guesthouse

    Ik ga wel eens naar een prive ziekenhuis. Voor een consult betaal ik 17 euro. Publieke ziekenhuizen zijn een stuk goedkoper. Ik heb ook wel eens een rontgenfoto moeten laten maken. Ik denk dat ik daarvoor zo'n 25 euro heb betaald. Een endoscopie in het Korle Bu Teaching Hospital ((zeg maar, het academische ziekenhuis hier) 200 euro.

    Van die 1500 euro voor die beenbreuk geloof ik echt helemaal niets!!!!