Vliegtuigmaatschappijen

  • Edith

    Hallo,

    Het is een flink aantal jaar geleden dat ik voor het laatst naar Ghana ben gevlogen. Het is weer tijd om een keuze te maken.

    Een rechtstreekse vlucht met KLM naar Accra is natuurlijk aantrekkelijk, maar relatief duur (zeker als het gaat om 4 personen). Alternatieven die ik heb gevonden zijn bijv: Turkish Airways, Royal Air Maroc of met KLM heen en Alitalia terug.

    Hebben jullie ervaringen wat betreft luchtvaartmaatschappijen die jullie met me willen delen?

    En misschien tips waar het beste te boeken?

    vriendelijke groet,

  • Ghaniangurl

    Ben ik ook erg benieuwd naar! Niemand?

    Voorheen waren bepaalde dagen nog wel interessant, hoe is dat nu?

    Edith, wat bedoel je met het laatste KLM heen/Alitalia terug> losse vluchten boeken neem ik aan?

    Ik ga nu met mn dochtertje, dus trek heeeel erg naar KLM, puur voor de tijdsduur, maar niet voor de prijs!

    Groetjes

  • Dirk van Antwerpen

    Ik heb verscheidene andere luchtvaartmaatschappijen geprobeerd, maar de service van KLM is mijlenver de beste op de routes Amsterdam-Accra en Brussel Accra.

  • bart abokobi

    Neem eens een kijkje op de site www.airlinequality.com

    Je kan er van alle luchtvaartmaatschappijen reviews lezen geschreven door passagiers

  • bart

    de laatste 3 keer gevlogen met royal air maroc,heenvlucht is een nachtvlucht 5 uur in accra en terugvlucht dagvlucht dwz ‘s ochtends vroeg vertrekken en 4 uur ’s middags landen op schiphol, vluchtduur is acceptabel, andere airlines ben je langer onderweg, tussenstop is in casablanca, je krijgt 2 keer warme maaltijd nl. vlucht ams- casablanca en vlucht casablanca-accra, mocht je nog tajine met couscous willen eten kan dat in casablanca tijdens heenvlucht tussenstop in het restaurant achterin de transitruimte

  • Edith

    Ik stond werkelijk waar op het punt om Royal Air Maroc een keer te proberen, maar ik twijfelde zo lang dat de prijzen begonnen op te lopen en de verschillen steeds kleiner werden. Op het laatste moment heb ik toch gekozen voor KLM heen combinatie Alitalia/KLM terug. Dat was een pakket dat door en onder verantwoordelijkheid van KLM werd aangeboden.

    Een rechtstreekse heenvlucht en de vertrouwdheid met KLM was toch doorslaggevend.

    Of het het waard was, zullen we gaan meemaken.

    Bedankt voor jullie reacties!