huis te huur

  • piet

    Hallo.

    Wij hebben een huis te huur in accra dansoman bannana iin

    op eigen plot

    evt met personeel schoonmaak keukenhulp

    huis heeft woonkamer 2slaapkamers met in iedere kamer 2persons bed

    keuken badkamer

    geheel ingericht handoeken aanwezig bed linnen

    te huur voor 4personen

    per week 400 euro incl

    ptelaat@hotmail.com

    mvg piet

  • Marcelvr

    Zozo u wilt zeker slapend rijk worden…. U durft nog al wat te vragen voor een woonhuisje met 2 slaapkamers met evt diensthulpje, 400 Euro per week = 1200 GHC per week u durft nog al. het gebied waar uw huisje staat is echt geen 400 Euro per week waard ook niet als uw huisje super tip top eruit ziet. begin maar eerst met 200 tot 300 Euro per maand. dat lijkt er meer op..

  • kurtm

    Wat je blijkbaar niet begrijpt is dat men een huis aanbied per week.

    Het klopt dat als men het op de normale verhuurmarkt zou aanbieden men in het beste geval een 200 a 300 € zou krijgen.

    Maar dan dient er wel één en in de meeste gevallen 2 jaar voorschot betaald te worden.

    Trouwens als je een hotelkamer neemt in Accra aan 15 € per nacht betaal je ook ontzettend veel als je het wil vergelijken met de huur die anderen betalen voor de huur van zo'n kamer voor een langere termijn.

    Het is duidelijk dat de kosten verbonden aan het verhuren op kortere termijn ook hoger zijn.

    Marcelvr. je vergelijkt m.a.w. appelen met peren

  • marcelvr

    @ Kurtm

    Ik heb zelf een huis in Accra ( Spintex ) en ik heb mijn huis gehuurd voor 3 jaar ongeveer 200 per maand met water en elektra bij in. het huis heeft 3 slaapkamers, 2 badkamers + wc's. Ik heb de huis nu overgemen ( nu is het mijn huis ).

    En als u goed leest dan spreek ik ook over de huur prijs per week… Het gebied waar Piets huis staat is echt niet deze prijs klasse waardig ook niet als het huis tip/ top in orde is .

    Dus u bent bereid om deze huis te huren voor 1 jaar….. dus 400 euro X 52 weken= 20.800 Euro ook al is het voor een half jaar dan ben je ook nog 10,400 Euro kwijt. HAHA laat mij niet lachen.

    U gaat nu prijzen vergelijken met hotels… Hotels zijn altijd en overal ter werled duurder dan een normale kamer/ huisje te huren.

    Ik verglijk niet appels met peren… Ik ben gewoon reeel Piet krijgt geen enkele huurder als hij niet met de prijs omlaag gaat.

  • kurtm

    @marcelvr

    Nee , ik geloof niet dat er iemand dit zelfs voor een half jaar gaat huren aan die prijs ( 10400 € ) en ik zeker niet.

    Ik geloof dat Piet zich richt op vakantiegangers die enkele weken in Ghana willen doorbrengen en niet in een hotelkamer willen zitten.

    In dat opzicht is de prijs wel vergelijkbaar met een hotelkamer in Accra.

    Zoals je weet is het niet éénvoudig om een huisje te huren voor enkele weken / maanden in Ghana en waarschijnlijk heeft Piet zich daar op gebaseerd bij z'n prijsvorming.

    Misschien dat Piet het ons kan verduidelijken …

  • wodan

    Beste startpaginaars B)

    Ik zou eventueel voor de 1ste keer naar Ghana Accra op vakantie komen voor 2 weken, vermoedelijk in april of mei .

    Hoewel ik reeds een 15 keer naar Afrika geweest ben, is Ghana voor mij wel nieuw.

    Ik zoek een huisje / appartementje enz…. voor 2 weken voor mij en mijn lokale vriendin in Accra, kort bij zee en uitgangsmogelijkheden.

    Graag een voorstel aub en een realistische prijsopgave van de aanbieders.

    Bedankt voor de moeite

    Mvg

    Wodan

  • Dirk van Antwerpen

    Wodan,

    Als ik tussen de regels lees, denk ik dat je beter je gading vind op de site h…ers.nl, die je wellicht wel zal kennen (en ik neem aan dat er nog andere sites zijn).

  • bart abokobi

    Waarom laat je je “ lokale ” vriendin niets voor je regelen ?

    Ze kent immers het land veel beter dan de prikbord gebruikers die hier actief zijn.

    Daar dienen vrienden toch voor ? Of zie ik iets of over het hoofd ?

  • wodan

    Hallo,

    Ik vraag niet om tussen de regels te lezen, je interpretatie is er volledig naast ….

    Ik vraag gewoon om mensen die mij kunnen helpen om een huis of appartement te vinden in Accra.

    grts

  • wodan

    Hallo Bart,

    Bedankt voor je antwoordje, doch mijn lokale vriendin is van Tano en dus is Cape Coast of Accra bijna even onbekend voor haar als voor mij.

    Moest ze van Accra geweest zijn, dan was dit de evidentie zelf.

    grts