KIDNAPPING IN GHANA/ACCRA.

  • marcelvr

    Hallo iedereen en Bloem

    Bleom heeft het zelfde bericht een tijdje geleden op de website van wereldwijzer gezet zie hier.. http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=170958

    Ik en een aantal andere personen hebben ook gezegt tegen haar dat ze helemaal niet bang hoeft te zijn, overal ter wereld gebeurt wel zulke dingen. En ze heeft zelf in Ghana gewerkt en gewoond dus ze weet hoe Ghana is en hoe de mensen zijn.

    Om een geweer te kopen, een voorstander voor een geweer te kopen moet je niet zijn en zo erg is Ghana helemaal niet zoals Nigeria, Egypte, Sudan en nog een aantal landen daar kan je of moet je een geweer in huis hebben.

    Bloem leest gewoon te veel Ghana nieuws website's als er ook z'n website bestaat die elke minuut iets op hun website zet wat er gebeurt hier in Nederland dan zal ik me meer bang voelen hier in NL dan in Ghana.

    Ik kom al sinds 2006 in Ghana en vanaf de 1ste dag dat ik daar kom draag ik best dure kleding en sieraden zoals horloge's, ring, mobieletelefoon's en een grote zilverenketting het een grote hanger van een voetbalclub uit NL. Mij is nog nooit wat overkomen en nooit bedreigd.

    Bloem die moet goed nadenken en alles goed overwegen, als ze over paar weken/maanden nog bang is betreft de veiligheid dan zou ik haar adviseren om gewoon in NL te blijven en gewoon op vakantie naar Ghana gaan. ( maar ik zeg ga naar Ghana en zie daar of jullie toekomst daar ligt )

  • bart abokobi

    Gelukkig is me dat nog nooit overkomen , alhoewel ik aan neem dat je behoorlijk wat last hebt mocht je een indringer neer schieten.

    Mij is op het politiekantoor wel verteld dat het binnen je huis of binnen je omheining plaats vindt , je niets ten laste kan worden gelegd.

    Maar het Ghanese gerecht en de Ghanese politie kennende zal je er niet , zonder betaling , mee weg komen.

  • Lin

    Haha ja natuurlijk moet je eerst behoorlijk last hebben.

    Maar het wapen hem je om die eventueel te gebruiken toch?

    Dus waarom moet je daarna alsnog betalen als het echt nodig is geweest?

    Corrupte bende of niet?

  • acuda

    sorry mevrouw ghana is niet safe.

    ike kom uit ghana… net boven accra.

    veel kidnapping gezien