grond kopen in ghana

  • Debora

    Hallo Peter,

    Wij zijn op zoek naar een groter stuk grond ivm het bouwen van een guesthouse. Dan is een plot van 100x70 aan de kleine kant.

    Debora

  • Lisa

    Hallo Debora,

    Ik ben geintereseerd in grond kopen in Ghana, kan je me meer vertellen over de grond die je wil verkopen en hoeveel je er voor wil hebben. enz..

    Goetjes Lisa,

  • Debora Boadu

    Hoi Lisa,

    Wij hebben een stuk grond te koop in de wijk Ashaiman van 70x100 ft. Ashaiman ligt in Tema. Aangezien wij een guesthouse willen bouwen, blijkt dit stuk grond te klein te zijn.

    Het stuk land is officieel op naam gesteld, zodat je zeker bent gesteld dat er geen andere bouwactiviteiten kunnen plaatsvinden (wegaanleg etc.).

    Over de prijs wil ik liever telefonisch overleggen. Stuur ons even jouw telefoonnummer op ons e-mail adres a.boadu@hotmail.com, dan kunnen wij contact met je opnemen.

    Groeten,

    Debora

  • marieke

    Hallo

    ik ga volgend jaar weer 2 maanden naar ghana en wil er het jaar daarop definitief gaan wonen

    alle tips zxijn welkom

    maar ook : als iemand id omgeving van Accra/Tema een stukje grond heeft/weet waar ik

    een huisje voor mezelf kan gaan/laten bouwen hoor ik het graag

    Alvast bedankt

    en groetjes Marieke

  • paul

    Hallo Marieke,

    Wat is je prive mail, als ik dit vragen mag, ik heb ook plannen voor langdurig verblijf in Ghana, misschien kunnen we elkaar helpen ? vriendelijk groet

    Paul

  • A. van Hemert

    Ik heb grond te koop in Ghana regio Accra Aburi en Nsawam

    gr. Arend van Hemert

    T-010-5912061

  • J&P

    Wij hebben 1 plot te koop in Accra, Nungua - Santor, gebied is voorzien van water, elektra, weg.

    ook hebben wij al om het plot een muur geplaatst.

    Voor meer in info: jd_amuzu@yahoo.co.uk of peterdingemanse@gmail.com.

    J&P

  • jeftha

    Ik heb ook land te koop in ghana in de regio Hohoe

    15000m2

    groetjes jeftha

  • Petra

    Ik wil graag in contact komen met iemand die wegen kent om grond te kopen. Grond is niet het probleem, maar de legale afhandeling en wat erl of niet gebouwd mag worden wel.

  • Ira

    Goede avond,

    Mijn echtgenoot is een Ghanees, hij is momenteel nog in Ghana.

    Hij kan je zeker helpen aan een stuk grond omgeving Amasaman.

    Laat me weten, zo kan ik jou rechtstreeks in contact brengen zodat jullie kunnen afspreken.

    Groeten