Anonymous

TNT zal ik niet doen want ze zijn niet betrouwbaar vanwege levertijd van NL naar Ghana , je kan je pakketje niet traceren waar het is , en als het niet aankomt op de bestemming kan TNT niet gelijk zeggen waar uw pakketje is , Als ze willen uitzoeken waar uw pakket is duurt het weken voor dat je bericht krijgt.

DHL is snel , 3 dagen is het in Ghana ( vliegtuig ), je kan zelf zien waar uw pakket is , Als er iets verkeerd gaat kunt u DHL waarschuwen en dan verbeteren ze ook gelijk, en je kan zien wie hem ophaalt .

U kunt ook uw pakket laten verschepen, Het duurt zekers een maand voordat het in Ghana is, het is goedkoop , u kunt ook zoeken naar personen die spullen verschepen naar Ghana.

Ik weet nog wel een persoon een Ghanees die in Amsterdam woont maar die elke keer spullen verscheept naar Ghana en hij of zijn personeel bellen de personen op die het pakket kunnen ophalen. hij is betaalbaar Ik heb zelf goede ervaring mee .. want ik en mijn vrouw hebben 2 keer kleren verzonden 1 keer 7 koffers vol elke koffer was zeker 25 kg en ik betaalde 160 euro en de 2e keer was 5 koffers en 140 euro.

Als u de telefoonnummer wilt van die persoon dan hoor ik het wel .

groet, marcel