Is Sneep de biologische vader van Harry Potter?

Ik ben de boeken van Harry Potter weer eens gaan lezen in de laatste maanden en twijfel er steeds meer over of professor Sneep niet de biologische vader van Harry is. Volgens mij heeft J.K. Rowling dat ook nergens echt duidelijk gemaakt. James en Lily waren getrouwd, maar Severus en Lily brachten eerder veel tijd met elkaar door. Daar werd alleen niet echt veel over verteld.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/entertainment/films-series/vraag/218387/snap-nieuwste-harry-potter/
tinus1969
3 jaar geleden
Leuk he, boeken? Je mag zelf bedenken wat hier aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je ook de film kijkt en dan het laatste deel dan kom je er achter van wel

Antwoorden (1)

Nee. James Potter is de vader van Harry Potter. Als jongen zat die bij Severus Sneep in de klas en Severeus werd altijd door James en zijn vrienden gepest. Omdat Sneep daardoor een hekel heeft aan James heeft hij ook een hekel aan diens zoon, Harry.
Amadea