Emigreren naar Ghana

  • merit.denteuling@gmail.com

    Iemand enig idee hoe het op medisch vlak in Ghana eraan toegaat?

    Mijn zoontje van dan 2 jaar en ikzelf gaan per 1 maart 2011 in Tamale wonen, via een nederlands bedrijf, indien de leefomstandigheden goed genoeg zijn voor met name een klein kind.

  • Joyce Brekelmans

    Beste Dennis,

    En zijn jullie geëmigreerd naar Ghana? Ik zou er zelf ook graag gaan wonen mits ik een baan heb. Sinds gisteren heb ik een mededeling op het prikbord geplaatst dus hoop dat er nog wat reacties zullen komen. Heb je nog bruikbare tips voor me?

    Groetjes Joyce

  • Sofie

    Beste,

    Ik verhuis per 1 april voor 2.5 jaar naar Ghana met mijn man.

    Hij is reeds daar op dit moment en werkt als project manager voor een Belgisch bedrijf dat drinkwater voorziet.

    Wij wonen daar in de Airport residential area in de hoofdstad, Accra.

    Ik heb via lokalen contacten en bepaalde NGO's al redelijk veel informatie.

    Je kan mij altijd contacteren.

    Groetjes

    sofie

  • Andrea

    Hoi Sofie,

    Mijn dochter en ik zijn al 5 keer in Ghana geweest, in terma, en willen graag daar naartoe emegreren. Op deze moment zoeken wij al het infomatie dat wij

    kunnen krijgen zo als verzekerings, ziekte kosten ect. En zeker werk. Mijn dochter is al 27, heeft in dienst gezeten en is nou winkel manager. Maar wij pakken alles aan.

    Groetjes, Andrea

  • Mariama

    Hallo Sofie,

    Graag zou ik informatie van je krijgen (via e-mail) over het gaan wonen in Ghana.

    Ben er nu 2 keer geweest en zowel ik als mijn vrienden daar zouden graag zien dat ik daar naar toe verhuis.

    In een e-mail zal ik je verdere dingen vertellen.

    Hoop dat je zult reageren.

    Vriendelijke groetjes Mariama

  • rene

    hoi bian ik ben ren ik ben een man van 44 ik ben van plan om naar ghan te inigreren ik heb eeb vrouwtje van ghana leren kennen en ik ben single dus niks houd my nog hier in nederland

    in ben 24 jaar internationaal chauffeur geweest ik kan eigluk hee en heel veel van metselen tot elestro ik ben een heel technich persoon en heb jou bericht gelezen en ben direct op zoek naar een baan als ik mijn toekomst kan afworgen daar dat ik daar goed kan overleven ben ik direct berijd naar ghana te vertrekken hope dat je intresse in een persoon hebt hope wat van jou te vernemen

    vriendelijke gr

    rene

  • MIA HOSTE

    Mijn vriend is van Ghana, we wonen nog in Belgie maar hij krijgt geen verblijfsvergunning meer.

    We overwegen om samen naar Ghana te gaan wonen.

    Mijn grootste zorg is daar werk te vinden.

    Ik spreek goed nederlands, engels, frans en duits

    Via welke weg kan ik in contact komen met mensen die me eventueel kunnen helpen daar werk te vinden?

    We zouden voorlopig bij familie van hem kunnen logeren om dan uit te kijken iets te huren of zo

    Maar het belangrijkste is daar werk te vinden;

    Misschien kunt u me inlichtingen geven?

    Mia

  • Bastiaan

    Hallo Dennis , hoe is het inmiddels vergaan??

    Ben benieuwd

    Bastiaan