Taxi kopen - veel vraagjes

  • marij

    hoi wendy,

    wij hebben toevallig een toyota corolla te koop. in tamale. alleen prive gebruikt en in goede staat.

  • Wendy

    Hoi Marij,

    Dat klinkt goed. Ik ben wel geinteresseerd….maar wat is de vraagprijs?

    Gr. Wendy

  • marij

    de vraagprijs is 3700 cedis.

  • Wendy

    Hoi,

    Als je mogelijk je telefoonnummer wilt geven, dan kan ik vragen of mijn vriend interesse heeft en contact met je op wil nemen. Hij woont in Tamale en is op zoek naar een auto in goede staat, mogelijk kan hij komen kijken.

    Groetjes Wendy

  • marij

    hey wendy,

    hierbij mijn mailadres: primaryschoolghana@yahoo.com

    ik ben op dit moment in nederland maar mijn man is in tamale, dus geen probleem!

    groetjes marij

  • Jan

    Hoe naief kun je zijn………….

    Wonen in Nederland en dan 10 busjes….20-25 cedi per dag en dan je onderhoud betalen…..

    Ik weet sinds nu dat er 10 ZEER GELUKKIGE chauffers rondrijden in Ghana, dankzij ene Esther.

  • Dirk van Antwerpen

    Tja, het is niet omdat je in Lomé opgelicht bent, dat je alle Togolezen en Ghanezen moet veroordelen….

  • esther

    Mischien naief maar wij zijn gelukkig en de taxichaufeurs ook

  • Dirk van Antwerpen

    Je stelt het misschien wel iets te idyllisch voor…dit maar om de mensen te waarschuwen zich niet in avonturen te storten…

  • esther

    Je hebt natuurlijk daar wel gelijk in voor ons zijn die trotro's een beetje bijzaak we sponseren hier ook wat familieleden van onze vrienden mee zodat ze geen geld meer hoeven te sturen naar ghana.

    Naast deze kleine onderneming hebben we ook een grotere onderneming waarbij wij een vrachtwagen en en excavator en whealloader verhuren en die zijn natuurlijk niet om de chaufeurs gelukkig te maken daar doen we dus wel zaken mee dus niet alles is vrijwilligerswerk